VASÚT & MODELL
folyóirat tartalomjegyzéke
2000-2008
A gőzmozdonyok története
• A 203 sorozatú mozdony
átépítése. 2000/2-3
• A Mallet rendszerű gőzmozdonyok
története. 2001/1
• Mallet rendszerű gőzmozdonyok
Magyarországon. 2001/1
• A MÁV 301. sor. gyorsvonati
gőzmozdonya a Principálin. 2001/3
• A MÁV 301,016 pályaszámú
gőzmozdony felújítása 2001/3
• A Pacific mozdony rövid
története. 2001/3
• Amerikai hadimozdony,
az S-160 (Truman) világsikere. 2002/1
• Az S-160 „Truman” mozdonyok
Magyarországon. 2002/1
• A MÁV legnagyobbja, a
303 sor. gyorsvonati mozdony. 2002/3
• Mozdonymentő dáridó.
2002/3
• A MÁV 303,002 pályaszámú
gőzmozdony helyreállítása 2002/3
• Magyar szertartályos gőzmozdonyok
I. rész. 2003/1
• A német vasutak 86-os
sorozatú gőzmozdonyának rövid története. 2003/1
• A MÁV fővonali szertartályos
mozdonyai. 2003/2
• 200 éves a gőzmozdony.
I. rész. 2003/2
• Az egyetlen magyar áramvonalas
hetven éves. Újjászületett a 242,001. 2003/3
• 200 éves a gőzmozdony.
II. rész. 2003/3
• 200 éves a gőzmozdony.
III. rész. 2003/4
• 200 éves a gőzmozdony.
IV. rész. 2004/1
• 200 éves a gőzmozdony.
V. rész. 2004/2
• 200 éves a gőzmozdony.
VI. rész. 2004/3
• 200 éves a gőzmozdony.
VII. rész. 2004/4
• A Generális. A „General”
és a „Texas” mozdonyok története. 2005/3
• Big Boy.
2005/4
• Az Adler.
2006/1
• A Rocket.
2006/2
• Az Adler (sas)
feltámad. 2006/4
• A Pest.
2006/4
• T 3 a még élő legenda.
2008/1
• A tanító, aki gépész lett.
A shay mozdonyok története. 2008/4
• Célkeresztben. Európa
utolsó gőzösei. 2008/4
Jellegrajzok
• Siemens Taurus.
2000/1
• MÁV 203,501 gyorsvonati
mozdony H0 méretarányban 2000/2-3
• MÁV 601 és 651 Mallet-rendszerű
hegyimozdonyainak rajza H0 méretarányban 2001/1
• MÁV 301. sor. gyorsvonati
mozdony H0 méretarányban. 2001/3
• H0 méretarányú ellenőrző
jellegrajz a Fuggerth V 43 modellhez 2001/4
• A 424 sor. gőzmozdony
csillagfúvós változatának H0 méretarányú rajzai. 2001/4
• A MÁV 1047 sor. két áramnemű
villamos mozdonyának festési-feliratozási rajzai H0 méretarányban.
2002/1
• Az eredeti S-160, az ÖBB
„Klapperschlange” (Csörgőkígyó) és a MÁV változat H0 méretarányú rajzai.
2002/1
• A MÁV kormányzati Hargita
motorvonata. 2002/2
• Az ICE 3 kocsik jellegrajzai.
2002/2
• A MÁV 303,001 -002 gyorsvonati
gőzmozdonya 2002/3
• Az EuroSprinter család:
BR 127, BR 152, BR 189. 2002/3
• Kandó Kálmán fő műve.
Fázisváltós, univerzális villamosmozdony a V 40, amely évtizedeken keresztül
Budapest és a nyugati országhatár (Hegyeshalom) között szolgált.
2002/4
• A Kandó életmű főbb állomásai.
RE34, V 50, V 40 és a V 60. 2002/4
• A Magyar Királyi Államvasutak
nagyteljesítményű, de kis tengelyterhelésű 375 sor. szertartályos mellékvonali
gőzmozdony első compound változata. 2003/1
• A MÁV 275, 375 és 376
sor. mellékvonali szertartályos mozdonyainak H0 méretarányú jellegrajzai.
2003/1
• A Ganz-Mávag M 41 sor.
DHM 7-2 típusú dizelhidraulikus mozdony jellegrajza.
2003/2
• A MÁV 242, 342 és 442
fővonali szertartályos mozdonyainak jellegrajzai. 2003/2
• A nagykanizsai fűtőház
H0 léptékű rajza. 2003/3
• Ganz-Mávag VM 14 jellegű
3000 Le-s B´B´ tengelyelrendezésű Si-egyenirányítós villamos mozdony jellegrajza.
2003/4
• Mürzzuschlag állomás fűtőháza.
2004/1
• Három német vízdaru .
2004/1
• A 424 és a 202 sor. gőzmozdony
jellegrajzai H0 léptékben. 2004/2
• A MÁV NoHAB ROCO H0 modell(Kat.Nr.63473)
színezési, tamponozási és feliratozási tervlapja.
2004/3
• A MÁV NoHAB 1970 utáni
színezése. 2004/3
• Kerekes kút szabványterv.
2004/3
• A Déli Vasút 29 sor. gőzmozdony
jellegrajza H0 méretarányban. 2004/4
• A Déli Vasút átépített
29 sor. gőzmozdony jellegrajza H0 méretarányban. 2004/4
• A MÁV Vasjármű Kft. Bz
mot ikerkocsi jellegrajza. 2005/1
• A MÁV XII. osztály 277
sor. gőzmozdony H0 méretarányú rajzai. 2005/1
• V 63 formaterv.
2005/2
• MÁV szenelő és önmozgó
szénszerelő forgódaruja. 2005/2
• A megvalósult V 44 mozdony
jellegrajza. 2005/3
• A General H0 méretarányú
jellegrajza. 2005/3
• A Big Boy mallet rendszerű
gőzmozdonyának jellegrajza. 2005/4
• BR 60.001 túlhevítős gyorsvonati
áramvonalas gőzmozdony jellege. 2005/4
• A német vasút 100. évfordulójára
megépített Adler jellegrajza. 2006/1
• Az utolsó BR 186 változat
jellegrajza. 2006/1
• A BR 19 Sachsenstolz a
legnagyobb és legerősebb szász gyorsvonati mozdony. 2006/1
• Az 1825-ben épített Rocket
metszetelt jellegrajza. 2006/2
• A Szász vasút BR 180 sor.
gyorsvonati mozdonyának jellege. 2006/2
• A Bécsi Helyiérdekű Vasutak
TW 4000 tipusú vonatának jellegrajza. 2006/2
• A Budapesti Combino jellegrajza.
2006/3
• A MÁVAG 75 és 86 szerkezeti
jellegrajza. 2006/3
• A MÁV M 61 004 modelljének
színterve. 2006/3
• A Bombardier 2-áramnemű
Talent vonat jellegrajza. 2006/4
• A Pest nevü Magyarországon
elsőként közlekedett gőzmozdony H0 jellegrajzai. 2006/4
• Az ALSTOM PRIMA 6000 mozdonyának
jellegrajzai. 2007/1
• A BR 65 H0 méretarányú
jellegrajza. 2007/1
• Az M 62 H0 méretarányú
jellegrajza. 2007/1
• Keszthely II. állomás
homlokzat az utca felől. 2007/2
• Keszthely állomás 1:1000
léptékű rajza. 2007/2
• A német 98 osztály mozdonyainak
jellegrajzai. 2007/3
• A 303. és 403 sorozat
a Déli Vasút mozdonyainak jellegrajzai. 2008/1
• A porosz T 3 későbbi BR
89 mellékvonali mozdony jellegrajza. 2008/1
• A szász XIV HT, BR 75
sor. szertartályos mozdony jellegrajza. 2008/1
• A DVM2-1 (M 44) mozdony
jellegrajza. 2008/2
• Egy- és kétállású mozdonyszin.
2008/2
• Railjet kocsik jellegrajzai.
2008/3
• A Tátrai Elektromos Kisvasút
405 951 szerelvényének jellegrajza. 2008/4
• A 60-3 osztályú Shay jellegrajza.
2008/4
• Az begykori Őriszentpéter
állomás, vágányhálózat és épület elrendezése. 2008/4
Kerti vasutak
• A kerti vasutak általános
ismertetése I. rész. 2000/1
• A kerti vasutak általános
ismertetése II. rész. 2000/2-3
• Kertbe vele!
2006/3
• Märklin a kertben.
2006/4
• Váltott lovakkal.
2007/1
• DH 360 frizirozás. Kerti
mozdony 100€ alatt! 2007/3
• Kerti vasak.
2007/3
Kisvasút, gazdasági vasút
• A kemencei kisvasút feltámasztása.
2000/1
• A kaposvári gazdasági
kisvasút-hálózat története kezdetektől a végnapokig. 2000/2-3
• A Mesztegnyői Keskenyvágányú
Erdei Kisvasút. 2001/1
• A történet 2001-ben Kemencén
folytatódik. 2001/1
• Kisvasutak Magyarországon
I. rész. 2002/1
• Kisvasutak Magyarországon
II. rész. 2002/2
• Kisvasutak Magyarországon
III. rész. 2002/3
• Kisvasutak Magyarországon
IV. rész. 2003/1
• Kisvasutak Magyarországon
V. rész. 2003/2
• Jövőbe néző. Új vasút
építés a Mátrában. 2008/2
A könyvespolcról
• Rákos József: Vezéráldozat.
In memoriam Sipos István. 2000/1
• Heller György: Magyar
Vasúttörténeti Park született. 2000/1
• Mezei István: A
magyar vasút képekben. 2000/1
• A Magyar Vasúttörténeti
Park járművei. 2000/1
• A MÁV Budapest-Északi
Teherpályaudvara és Fűtőháztelepe. 2000/1
• Thomas Allgaier: Magyarország
keskeny nyomközű vasutainak utikalauza. 2000/1
• Vasutas naptár 2001.
2000/2-3
• Soroksári Füzetek. Helyiérdekű
vasutunk. 2000/2-3
• Rupert Ganterer: Das Heizhaus
Strasshof. (a Strasshof-i Fűtőház). 2000/2-3
• Thomas Hornung: H0 für
Einsteiger. (H0 kezdőknek). 2000/2-3
• Daniel Riechers: ICE.
Neue Züge für Deutschlands Schnellverkehr.(Új vonatok a német gyorsforgalomnak)
2002/2
• 30 éves a Magyar Államvasutak
M 41 sorozatú dízelmozdonya. 2003/3
• Peter Herring: A vasút
története. 2003/3
• MIBA a tematikus.
2004/1
• Collin Garrat: Mozdony-enciklopédia.
„szerénység” a köbön. 2004/4
• Scholz-Eisenbahn Journal:
Landschaftsgestaltung (tájépítés). 2005/1
• A magyar vasút építési
és fenntartási szervezetének története (1827-2004). 2005/1
• Pit-Peg. Josef Pitrof
panorámái, vázlatai, terepasztalai és tervei. 2005/1
• Miniatur Wunderland (piciny
csodaország) 3. rész. 2005/1
• RioGrande Video: NoHAB-ok
DVD-n. 2005/1
• A miskolci fűtőház története.
2005/3
• Monografie vozidel. Az
ES 499.0/350 története. 2005/3
• Jelzők és felsővezetékek
a modellvasúton. 2005/3
• Modellvasúti pályák építése.
2005/3
• Magyarország mozdonyai.
2008/1
• 50 éves a magyar vasút
M 44 sorozatú mozdonya. 2008/1
Modell ismertetés, tesztek
• POLA H0 Mozart Strasse.
2000/1
• Trix H0 BR 17 porosz
parádésló a modellpályán 2000/1
• Mindenes lesz-e a modellpályán
is? Deák H0 léptékű V43 mozdonya. 2000/1
• Tízéves a Fuggerth „Csörgő”..
2000/2-3
• Fleischmann H0 BR 101,
a német vasút gazellája. 2000/2-3
• Faller H0 templom (Kat.
Nr. 905). 2000/2-3
• Technomodell IV.K / Modell
Loco IV.K (MÁV 495,001) H0e modellje 2000/2-3
• A Märklin először magyarul.
MÁV Bmz gyorsvonati kocsi. 2000/2-3
• A 601-es meg a többiek.
Takács Eugen MÁV 651 TT léptékű és MÁV 601 H0 léptékü modelljei.
2001/1
• Egy bőröndnyi torony.
POLA G váltóállító torony (Kat.Nr.G 915) 2001/1
• Modellvasút sínrendszerek.
I. rész Märklin C sín. 2001/1
• Vasútmodellek feliratozásának
új lehetőségei. CONTA DRY szárazmatrica. 2001/1
• Modellvasút sínrendszerek.
II. rész Märklin C sín. 2001/2.
• POLA H0 kétállású klasszikus
fűtőház. 2001/2
• QuaBLA H0 MÁV villamos
fűtőkocsija. 2001/2
• ROCO H0 BR18 402 a csodaszép
fekete. 2001/3
• FALLER car system ismertetése
I. rész. 2001/3
• Märklin H0 S 3/6
BR 18 421 Pacific. 2001/3
• Deák H0 léptékű M 31 2035
dízel tolató mozdonya. 2001/3
• TT kocsi világítás, villogás
nélkül. 2001/3
• Nagysorozatú V 43, a Fuggerth-Szili.
2001/4
• Dispolok kicsiben. Märklin
H0 Siemens ES64U2 1116 902-6 mozdonya. 2001/4
• ROCO H0 ÖBB 1016 011-7
Rot-Weiß-Rot Taurus. 2001/4
• Kamionforgalom a terepasztalon.
A FALLER car system. 2001/4
• A „bla-bla” Modell
(QuaBLA) 2002 évi újdonságai 2001/4
• Biztonságos kitérő állító
kapcsolás kézi vezérléshez. 2001/4
• Modellvasúti kandeláberek
házilag. 2001/4
• Börcs László: Egy tartálykocsi
három élete. 2002/1
• Faller H0 fekete erdei
vizimalom, Friedrichstadt pályaudvar, Fachwerk (gerendavázas) váltóállító
torony, kéz csúszdás szenelő, dízelolaj töltőállomás, Mozart Straße 34,
óriáskerék, a hátsó utca fél-házai. 2002/1
• Ha 411-est akarsz építeni!
2002/1
• Szép öreg vas, a V200.
Märklin modell. 2002/1
• Még egyszer a V 43 mozdonymodellről,
avagy hogyan lehet még vonzóbbá tenni a Szili-t?
2002/1
• Pöttöm színfolt. Auhagen
sorompó őrház. 2002/1
• Transzformátorok a modellvasút
üzemben. Liliput 383 10, Liliput L220901, LIMA 303304, Kibri Trafowagen.
2002/2
• Fehér szivar Göppingenből.
Märklin ICE 3. 2002/2
• Halszálkás az örök divat
ICE peron nagyban- kicsiben. Fallr H0 és N modell 2002/2
• Négy évtized 1:120. A
BR 23 (BR 35) TT modell. 2002/2
• Nem dőltek be! PIKO VT
612 Regio Schwinger. 2002/3
• Nehézlovasság. Igavonó
EuroSprinter. Märklin / Trix H0 BR 152. 2002/3
• Az egykori legnagyobb,
ma kicsiben. 303 a terepasztalra. Dr. Károly Imre 303,002 modellje.
2002/3
• Csöppnyi Góliát. Märklin
miniclub. 1:220 Z lépték. 2002/3
• „Ahonnan az energia ered”
Faller H0 völgyzáró gát, vízi erőmű és kapcsoló kert. 2002/3
• A BR 119 / 219 dízelmozdony
TT változatai: BTTB, BTTB-Tillig és Tillig kivitel.
2002/3
• Hűha! Fuggerth- GySEV
V 43 . 2002/3
• Pauline drágám!
Märklin / Trix H0 E 69 02. 2002/4
• Germán krokodilok. PICO
H0 E 93 és E 04. 2002/4
• Salzburgi szimfonikusok.
Az E 94 története és a ROCO H0 E 94 180 modell. 2002/4
• Téli rege, neonfénnyel.
Faller (Kat.Nr.735) Winter set (téli csomag) és neon fóliák. 2002/4
• DR E 95 02 Museumslok
TT méretarányú BRAWA modellje. 2002/4
• Snájdig porosz Salzburgból.
ROCO H0 P 4 (BR 36). 2003/1
• Mehr Licht – Több fényt!
Märklin H0 Liszt IC belső világítás. 2003/1
• Mellékvonali pöfögők kicsiben.
Dr. Károly Imre 275, 375, 376 H0 léptékű modelljei.
2003/1
• Mellékvonali mindenes.
Tillig BR 86 TT méretarányban. 2003/1
• Nagy gőzös kanyargós hegyi-
vonalra. Trix H0 BR 85 005 és a Märklin H0 BR 85 006 modelljei.
2003/2
• Étlapon: Csörgő a´la Szigetszentmiklós.
Fuggerth H0 M41,2105 2003/2
• Szertartályos gőzösök
fővonalra, kicsiben. Dr. Károly Imre 242, 342, 442 H0 léptékű modelljei.
2003/2
• Zárkózz! A négytengelyes
Y és REKO TT modellek felszerelése Kurzkupplung-gal.
2003/2
• E 103, a német klasszikus.
Märklin H0 E 103, a világ első távirányítású áramszedővel épített széria
modellje. 2003/3
• Fűtőházak körbe-körbe
I.. POLA és FALLER H0 körfűtőházak. 2003/3
• Ahol a gőzösök „tankolnak”.
Auhagen TT szénrakodó. 2003/3
• Az olajzöld eminenciás.
Dr. Károly Imre 242,003 egyedi H0 modellje. 2003/3
• Jégvirágos zimankóban.
Elővárosi vasút –anno 1910. Märklin H0 Berliner Vorortbahn (berlini elővárosi
vasút) (Kat.Nr. 28456). 2003/4
• Taurus trió – némi füstölgéssel.
Märklin / Trix H0 és Märklin Z. 2003/4
• Fuggerth Jenő adventre
kirukkolt MÁV és GySEV Api kocsik. 2003/4
• Fűtőházak körbe-körbe
II. POLA és FALLER H0 körfűtőházak. 2003/4
• Advent a terepasztalon.
2003/4
• Desiro a´la Sonneberg.
PIKO H0 Desiro (Kat.Nr.52010) 2004/1
• Már majdnem modell! PIKO
H0 BR 189 (Kat.Nr.0430) 2004/1
• Magasból szenelve. Faller
H0 (Kat.Nr.120220 és 120156) 2004/1
• Hamburgi csoda-ország,
Aliz nélkül. A Hamburgi Miniatur Wunderland (piciny csoda ország) ismertetése.
2004/1
• A bajor királyi Ludwig-Zug
története és a Märklin / Trix modell. 2004/1
• A vágyakozás tárgya –
Desiro. Börcs QuaBLA „magyaritott” PIKO H0 Desiroja. 2004/1
• A VT 11.5 a Transz-Európai
hálózat zászlóshajója. Történet és a Märklin H0 modell. (Kat.Nr.37605)
2004/2
• A csatlórudas narancssárga
szuperlativusz. ROCO H0 ÖBB Rh 1161 modell 2004/2
• Szergej, ezúttal TT-ben.
Tillig TT M 62-001. 2004/2
• M 61 1:87-ben.I. rész.
Gyártók és a modelljeik értékelése. 2004/3
• ROCO-val új vágányokon.
2004/3
• Hobby Taurus a Trix-től.
2004/3
• A nagyágyú: E 03 004.
A Märklin miniclub E 03 modellje. 2004/3
• Faller fűrészüzem N-ben.
2004/3
• M 61 1:87-ben.II. rész.
Gyártók és a modelljeik értékelése. 2004/4
• Dr. Károly Imre
Déli Vasút 29.sor.egyedi mozdony modellje. 2004/4
• Játszd újra, Sam! A Trix
C sín bemutatása. 2004/4
• Ha a vágyak teljesülnek.
Autentikus pályaudvarok I.rész.. 2004/4
• ROCO Szergej magyarosan.
2005/1
• Bonn a tetőtérben. Autentikus
pályaudvarok II.rész.. 2005/1
• A figyelő szem. Fuggerth
BDt vezérlőkocsi TV kamerával. 2005/1
• Újból Szergej. Gützold
H0 M 62 904. 2005/2
• Hősi álmok. Märklin H0
ÖBB Rh 2016 Herkules. 2005/2
• Sín, ha elit! A
Tillig Elite sínrendszer ismertetése. I. rész. 2005/3
• Ívszerkesztés a modellvasúton.
2005/3
• Csomagolja ki, építse
fel, játsszon! Trix H0 21503 kezdő készlete. 2005/3
• Ötmillószor, meg ki tudja
hányszor.. Märklin H0 BR 89 010. 2005/3
• Nürnbergi klasszikusok.
Fleischmann modellek. 2005/4
• Álomvonat Ciklámen színben.
A Henschel DR 61 által vontatott szerelvényének Märklin H0 léptékű modellje.
2005/4
• Sín, ha elit. II. rész.
2005/4
• Különféle H0 méretarányú
Big Boy modellek. 2005/4
• Velencei gatter, avagy
motorizált fűrészgép a Malac Vasúton. 2006/1
• Principálin a´la Fleischmann.
Az utolsó BR 18 változat szuperlatívusz modellje. 2006/1
• Sachsenstolz. Gützold
BR 19 017 H0 léptékű modellje. 2006/1
• A Malac Vasút 30-as Climax-e.
2006/2
• Szászország Pacific-ja.
Gützold H0 BR 18 006. 2006/2
• Sín, ha modell.
2006/2
• A porosz Glória. Fleischmann
H0 BR 17 modellje. 2006/4
• Faller szobrászat. Ércbe
öntve - kőbe faragva, majdnem életre keltve. 2006/4
• Szerelmetes NoHAB újabb
változata. Märklin H0 MÁV M 61 modellje. 2007/1
• Szertartályos óriás. Gützold
BR 65 TT méretarányban. 2007/1
• Szerjózska. Gützold MÁV
M 62 194 H0 léptékű modellje. 2007/1
• Miniatűr fűtőház és környezete.
Faller Z léptékű fűtőház modellje.(282732) 2007/1
• Keszthely állomásai a
terepasztalon. Kókai Károly munkája. 2007/2
• Merj játszani! NOCH „Spiellandschaft
Junior” ( 90005) 2007/2
• Lehelet finoman hajtva.
Beígért forradalom. Märklin SoftdriveSinus. 2007/2
• Sínmentő ágyazat. Tillig
Styrostone eljárása. 2007/2
• Lapzárta után öt perccel.
Legendás Hamburger Softdrive hajtással. 2007/2
• Tillig E 10 – az első
DB áramvonalas. Tillig TT léptékű modellje. 2007/2
• Lopakodók. Kühn BR 211
(DR) és Rh 2016 ÖBB TT léptékű modelljei. 2007/2
• Fleischmann- Alstom, Coradia
LINT H0-ban. 2007/3
• A keresztes pók. Gützold
DR 98 001 H0 modellje. 2007/3
• Tillig Start készlet magyarosan.
2007/3
• Begőzölve. Valódi gőzmozdony
modell. A Märklin 1 léptékű BR 44 modellje. 2007/4
• Bajor csoda. Az eredeti.
Fleischmann N léptékű BR 70 modellje. 2007/4
• Múzeumba vele! Az AMT
Ertl 1:22,5 léptékű General makettje. 2007/4
• Mellőzött méretarány.
E 101 Tillig TT-ben. 2007/4
• V 60. Újratöltve. A V
60 története és a Märklin 1 léptékű modellje. 2007/4
• Mi az Insider? A
BR 05 003 története és Märklin H0 léptékű modellje. 2007/4
• 120 év elszelelt. Fleischmann
ünnepi különkiadása. 2007/4
• A BR 75 története és Gützold
H0 modellje. 2008/1
• Az örök mindenes. T 3
(BR 89) a Fleischmann házban. 2008/1
• Már megint egy Szergej.
Tillig MÁV M 62 260 TT léptékű modellje. 2008/2
• Maffei S 3/6 a megunhatatlan.
Fleischmann DB BR 18 504 H0 léptékű modellje. 2008/2
• Bombardon. Tillig DR BR
50 3624 TT léptékű modellje. 2008/2
• Városi sínvilág. A svájci
LUNA villamos modell sínrendszere. 2008/2
• Olcsó húsnak nem híg a
leve. Trix és Märklin BR185 és Herkules H0 modellek. 2008/2
• Hannover-Halling- Budapest.
A „Hannoveri” villamos H0 léptékű modellje. 2008/2
• Gőzfelhőbe burkolva. Faller
háromvágányos H0 fűtőháza. (120160). 2008/2
• Melyiket válasszam? Modellvasúti
sínrendszerek. 2008/2
• Gützold superlativusz.
Gützold DR BR58 Reko H0 léptékű modellje. 2008/3
• Faller újdonságok.
2008/3
• A jelen idejű jövő. Tillig
BR 189 Eurosprinter TT léptékű modellje. 2008/4
• Régi idők mozija. Orlandó
a bajor muzikális. Trix B VI. H0 léptékű modellje. 2008/4
• PIKO a palettán. Új teherkocsik.
2008/4
• Preiser a lélekbúvár.
Csupa újdonság. 2008/4
• A három grácia. Nagy Sissy
a Trixtől. Trix ÖBB 1012 H0 léptékű modellje. 2008/4
• Felső vezetők. Világot
jelentő deszkák a magasban. Trix DB 701 felső-vezeték építő és ellenőrző
önjáró jármű H0 léptékű modellje. 2008/4
• Fogaskerekes mozdony modellek.
Shay és társai. 2008/4
• Shay a´la Bachmann.
2008/4
Digitális modellvasút
• Elektronikus vonat kezdőknek.
A Märklin DELTA bemutatása. 2000/2-3
• Digitális vasutak. A Märklin
digital rendszer rövid ismertetése. I. rész. 2001/1
• Märklin digital. II. rész.
2001/2
• Digitális egérfogó. A
ROCO „egér” ismertetése. I. rész. 2001/2
• Märklin digital. III.
rész. 2001/3
• Digitális egérfogó. A
ROCO „egér” ismertetése. II. rész. 2001/3
• Digitális egérfogó. A
ROCO „egér” ismertetése. III. rész. 2001/4
• Märklin digital. IV. rész.
2001/4
• Märklin digital. V. rész.
2002/2
• ROCO – egérrel váltani.
2002/2
• Amikor CD a forgalomirányító
torony. 2003/4
• Majdnem túl szép „új”
világ. A Märklin Mobil Station ismertetése. 2004/3
• WinRail – terepasztal
a számítógépen. 2005/2
• Central Station. Központi
Pályaudvar. I. rész. 2005/4
• Central Station. Központi
Pályaudvar. II. rész. 2006/2
• A világ első magyarul
tudó rendszere. cTelektronik Multi-Protokoll rendszere. 2007/3
• Digitális furfangok. Fények,
meg egyéb rafinériák. cTelektronik dekóderei. 2007/4
• Hansa digitál. Littfinski
DatenTechnik Heist-ből. 2008/1
• Tudat a madzagon. Mobile
Station TRIX „nyelven” 2008/1
• A szálak összefutnak.
Central Station – központi pályaudvar. 2008/3
• Profi Boss. I. rész. A
kalapácsfejű mindent leüt. Fleischmann új kézi vezérlője. 2008/3
• Körbe-körbe. Fleischmann
TurnControll fordítókorong vezérlője. 2008/3
• Profi Boss. II. rész.
Az expert fokozat. 2008/4
Nagyvasút
• Beszélgetés Dr. Borbély
Györggyel a hamburgi ICE-bázis tervezőjével. 2000/1
• Az M47,1200 sorozatú mozdony
korszerűsítése 2000/1
• Európa Taurus-lázban.
2000/2-3
• Egy muzeális mérőkocsi
Félegyházáról. 2000/2-3
• Megállj, ha jön a vonat!
2000/2-3
• A Magyar Államvasutak
átalakításáról. 2000/2-3
• Új híd a Sió felett.
2000/2-3
• Az FS E491-492 villamos
mozdonya. Bumeráng effektus- avagy a kölcsön vissza jár?
2001/1
• Gördülő elegancia. Az
Utasellátó története. 2001 /1
• A MÁV személy- és teherkocsiparkja
az ezredfordulón. 2001 /1
• A MÁV Rt. legnagyobb teljesítményű
villamos mozdonysorozata a V 63. 2001/2
• A GANZ VM 15, a MÁV V
63 sorozatú villanymozdonyainak listája. 2001/2
• A MÁV teherkocsiparkja
az ezredfordulón 2001 /2
• A Siemens új ES 64 U2
mozdonysorozata. 2001/3
• Bivalytól a bikáig. MÁV
424 - MÁV 1047 (ES64U2). 2001/4
• A MÁV ES 64 U2-V4 tipusú
két áramnemű nagyteljesítményű 1047 sor. villamosmozdonya.
2001/4
• Mozdony átépítés a környezetvédelem
jegyében. M 63 301. 2001/4
• ÖBB Taurus próbák Hegyeshalom
és Öttevény állomások között. 2002/1
• Desiro, a dízel-hidraulikus
motorkocsi. 2002/1
• Hazatérés. München-Budapest.
A 1047 001-1 hazatérése. 2002/1
• A MÁV-hoz megérkezett
az első nyugat-Európában is használható mozdony. 2002/1
• ÖBB 1142, az osztrák mindenes.
2002/1
• Légi utazás gyorsvasúton.
Evés közben jön meg az étvágy Az ICE története, felépítése
2002/2
• Metro a napfényben. A
MÁV 63-41 001-3 iker motorkocsija 2002/2
• Új dízelmozdony a szomszédban,
az ÖBB RH 2016 (Herkules). 2002/2
• Családfa. 10 éves az EuroSprinter,
földrészünk vágtázója. 2002/3
• A Rákos-Rákoshegy vonalszakasz
korszerűsítése. 2002/3
• Az északi fény vasútja.
A VR, a Finn Vasút. 2002/3
• Régiók vasútja a GySEV.
2002/4
• Letették a Soroksári Logisztikai
Központ, a BILK alapkövét. 2002/4
• A Mikulás egy héttel előbb
kopogtatot. Az első indulás – az utolsó érkezés. 2002 december 3-án megérkezett
az utolsó MÁV 1047. 2002/4
• „Európa” mozdony, a BR
189. 2003/1
• Jövő jelen időben. A berlini
Lehrter pályaudvar. 2003/2
• Vonalfelújítások a MÁV-nál.
2003/2
• Csörgő-M 41 harminc éve.
2003/2
• Desiro az építőszekrényből.
2003/3
• Wildenrath. Repülőtérből
próbapálya. 2003/3
• Ha építéstől reng a föld.
Az újszászi vonal felújítása. 2003/3
• Megépítették a félsorompót
a siófoki baleset helyszínén. 2003/3
• A magyar senior. 40 éves
a MÁV igáslova a V 43-as. 2003/4
• Európa vasúti forgalmának
egysége. 2003/4
• Központi vezérlésű vasutak.
2004/1
• Itt gördül Európa már
a kertjeink alatt. Ázsia - Európa – Expressz. 2004/2
• Moldva parti főnix. A
ČKD-Siemens története. 2004/2
• A jövő zenéje megszólalt.
A Lehrter-Bahnhof és az Innotrans 2004 Berlinje. 2004/2
• Innotrans & Csipkerózsa.
2004/3
• A flexibilis ES64U4. Új
többáramnemű, nagysebességű mozdony Európának. 2004/3
• NoHAB.mozdonyok Magyarországon.
2004/4
• Hát én most már kit válasszak,
virágim, virágim. 2004/4
• A MÁV M 62-es mozdonyainak
története. 2005/1
• Párosan szép az élet.
A Vasjármű által épített csuklós iker Bzmot. 2005/1
• Ködös Albion tiszta fejjel.
Az angol Siemens Desiro. 2005/1
• Új vágányokon a ČD, Csehország
vasútja. 2005/1
• Senki többet harmadszor!
Az ES64U4 univerzális, végtelenített változatban. 2005/2
• Bedőlő dimenziók, negyedik
felosztásban. 2005/2
• Taurus gyár a Donau partján.
2005/2
• Régi idők nagyjai. V44
„Radony”. 2005/3
• Spanyolország begyorsít!
2005/3
• ETCS a Duna két fővárosa
között. 2005/3
• A sín. I. rész.
2005/4
• Váltatlan lovakkal. Mozdonycsere
nélkül a Brenner vonalon. 2005/4
• Quo vadis MÁV? Merre
tart a MÁV. I. rész. 2006/1
• UIC világkonferencia Budapesten.
2006/1
• Foci VB elektronizálva.
2006/1
• Utasnak lenni. Quo vadis
MÁV? II. rész. 2006/2
• A sín. II. rész.
2006/2
• Virágos Hatvanban.
2006/2
• INNOTRANS 2006.
2006/3
• A sín. III. rész.
2006/3
• A MÁV Bombardier villamos
motorvonata. I. rész. 2006/3
• A MÁV Flirt.
2006/4
• Francia négyes. Az ALSTOM
mozdonyai. 2006/4
• A sín. IV. rész.
2006/4
• A Déli Vasút korszerűsítése.
A Semmering bázis alagút. 2006/4
• A MÁV Bombardier villamos
motorvonata. II. rész. 2006/4
• 75 éves a világ első 50
Hz-es nagyvasúti villamos vontatási üzeme. 2007/1
• Francia négyes. A PRIMA
mozdonycsalád. 2007/1
• A sín. V. rész.
2007/1
• Vágta a csúcsra. 574,8
km/h keréken gördülve. 2007/2
• A sín. VI. rész.
2007/2
• Sebességváltó. Exkluzív
beszélgetés Philippe Mellier ALSTOM elnökkel. 2007/2
• Eurorunner litvánosan.
Európa legerősebb teherdízele. 2007/3
• A sín. VII. rész.
2007/3
• A sín. VIII. rész.
2007/4
• Őfelsége Desiroi.
2007/4
• Repülétérből nyúzópad.
A Wildenrath-i Siemens vasúti kísérleti központ. 2007/4
• A globális piac fűti a
rendkívül nagysebességű vonatok fejlesztését. 2008/1
• Új korszak küszöbén. AGV
az ezüst-kék futurisztikum. 2008/1
• Az ágyazat.
2008/1
• AGV próbák Velimben.
2008/2
• Ötven éves az M 44, a
BoBo. 2008/2
• Bécs első főpályaudvara.
2008/3
• Bécs új főpályaudvara.
2008/3
• Gördülő repülőgép. A nemzetközi
luxusvonatok kora visszatér? 2008/3
• Velaro a figaro. A Siemens
Velaro RUS ismertetése. 2008/3
• A kitérő fő részei és
a fő jellemzői. 2008/3
• A jövő érzéke. A Calipri®
mérőrendszer ismertetése. 2008/4
Városi közlekedés
• Mesék a bécsi metróról.
2001/2
• Ott, ahol a hatos megáll.
Combinok Pest- Buda Kőrútjain. 2003/2
• Szellem metró. Automatizált,
vezető nélküli metróvonalak. 2005/4
• Városba vele! CITADIS
a néma levente. 2006/1
• Alulról vezetve. Villamossal
védik az óvárosok kulturális örökségét. 2006/2
• Citadis Budapesten.
2007/3
Poszterek
• MÁV 203,501; 203,006;
gyorsvonati mozdonya 2000/2-3
• MÁV 601,028 a CFR színeiben
2001 /1
• MÁV 601 Mallet rendszerű
hegyipálya mozdonya. 2001 /1
• MÁV 651 mozdonya Petrozsényben.
2001 /1
• Az Orient Expressz a MÁV
203. sor. gyorsvonati mozdonyával. 2001/2
• Az újjáépített 301,001
1932-ben 2001/3
• A 301,020 a mozdonysorozat
utolsó darabja 2001/3
• A 2001 őszre felújított
301,016 1931-ben az Északi fűtőházban 2001/3
• A magyar mozdonygyártás
5000. gépe a 424,027 2001/4
• A MÁV 411,438 „Truman”
Szegeden 2002/1
• Hargita, háromrészes kormányzati
motorvonat. 2002/2
• A MÁV utolsónak gyártott
legkorszerűbb gyorsvonati mozdonya a 303,001 Budapest-Keleti Fűtőházban.
2002/3
• A V 50 kísérleti Kandó
mozdony, a V 50,001 végleges formájában az Északi Fűtőház fiókműhelye előtt.
2002/4
• 424,104 és M 61,013
2003/1
• MÁV 242 a nyílt pályán.
2003/1
• MÁV 242,001. Fialovits
Béla felvétele 1938 nyarán. 2003/3
• V 43 1350 télen.
2003/4
• Szenelés Rákoson. Fialovits
Béla felvétele. 2004/1
• Avatásra vár az újjáéledt
ÖBB 109.13. 2004/2
• A MÁV 324 sor. jellegrajzai
H0 méretarányban. 2004/2
• Trevithick mozdonya.
2004/3
• A BR 39.101 Berlin egykori
Anhalter pályaudvarán 1938 júniusában. 2004/4
• Az első az Északi Fűtőházban
átépített, korszerű Szergej (belső borító). 2005/1
• A ČD Pendelino vonata
Prága Masarik állomásán. 2005/1
• ÖBB és ROCO. A Bundesheer
Taurusa. 2005/2
• Az amerikai vasúttörténet
egyik leghíresebb mozdonya a „General” 2005/2
• ES84F4 Dispolok.
2005/4
• Frank Zarges terepasztal
felvétele. 2006/1
• Trix H0 Herkules, Martisz
Gábor alpesi diorámáján. 2006/2
• A Budapesti kelet-nyugati
metró új Alstom vonata. 2006/3
• A Stadler Flirt villamos
motorvonata MÁV színekben. 2006/4
• A Rio Chico felett átívelő
híd, Dél-Amerika leghosszabb egyszelvényű műtárgya. 2007/1
• ALSTOM V150 „Kék
hullám”. 2007/2
• Siemens Eurorunner ER
20 CF. 2007/3
• A Märklin BR 44
670 1 léptékű valódi gőzmozdonya. 2007/4
• A Fleischmann BR 89. sor
mozdony H0 léptékű modellje. 2008/1
• ALSTOM AGV a Velimi próbán.
2008/2
• A Railjet próbaúton.
2008/3
• Tillig BR 189 Eurosprinter
TT léptékű modellje. 2008/4
Történelem és vasút
• Az 1848/49-es szabadságharc
magyar vasútja.
2000/1
• Emlékül apámról. Fialovits
Margit memoárja édesapjáról Fialovits Béláról. 2000/2-3
• Fotóritkaság a Déli Vasút
HÉV-vonaláról. 2000/2-3
• Guruló történelem. Az
Orient Expressz 1883 – 2001. 2001/2
• Hetven éve történt. Biatorbágy,
1931 szeptember 12. 2001/3
• Pfaff Ferenc MÁV építész
munkássága . 2001/4
• Volt egyszer egy Aranyvonat.
2001/4
• Egy legenda nyomában.
A GANZ háromrészes Hargita motorvonata. 2002/2
• Kandó mozdony, immár száz
éve! 2002/4
• Kandó szellemi öröksége.
2002/4
• Wöllersdorfi hadi mozdony,
a lőszergyári kis mindenes. A VM 2 a legkisebb normál nyomközű Kandó mozdony
története. 2002/4
• Vae victis – jaj a legyőzöttnek!
2003/4
• A demokrácia és a diktatúra
szolgálatában. 2004/1
• Sárgult lapok a magyar
vasút történetéből. Száz éve született Honti József MÁV főfelügyelő, egykori
füredi állomásfőnök. 2004/1
• Ernő! Az elhunyt Lányi
Ernő vasúttörténész emlékére. 2004/1
• Formába öntött kilowattok.
Simon Károly a V 63 formatervezője. 2005/2
• Mozdonyok esztétikája.
Tisztelgés Puky Péter MÁV mérnök és Honti Péter okl. gépészmérnök emlékének.
2005/2
• Óvott évszázadok. A MÁV
új levéltára. 2005/4
• Egy állomás – állomásai.
(Keszthely) 2007/2
• Volt egyszer egy MITROPA.
2007/4
Útleírások
• Taurus látogatás Aradon.
2000/1
• „Békeidőutazás”
2000/2-3
• Amerikai anzix. Kalandozások
nagy – és kisvonaton keletről a nyugati partig 2001/2
• Amerikai anzix. II. befejező
rész. 2001/3
• Utazás a Schafbergbahnon.
2002/4
• Vietnam vasútjai.
2003/1
• A legek szerpentinjén.
Utazás a Semmering Vasúton. 2004/2
• Magyar NoHAB Dániában.
2004/3
• Két nap egy platóskocsin
Kambodzsában. 2004/4
• Emlékek 2547-ből. Thaiföldi
utazás vasúton. 2005/1
• Rulettes tömegközlekedés.
A Las Vegas-i MONORAIL. 2005/2
• Vasúttal Amerikában. New
Yorktól Atlantáig I. rész. 2006/3
• Vasúttal Amerikában.
Atlantától a Csendes Óceánig II. rész. 2006/4
• Mennyei vasutak.I. rész.
Chilében cseresznyézni. 2006/4
• Vasúttal Amerikában. A
Csendes Óceántól a Sierra Nevadáig III. rész. 2007/1
• Mennyei vasutak.II. rész.
2007/1
• Vasúttal Amerikában. A
Sierra Nevadától New Yorkig IV. rész. 2007/2
• Mennyei vasutak.III. rész.
2007/2
• Ahol a vasút született…
Amerikában. 2007/3
• Szellemvárosok szellemvasútjai,
avagy Colorado vasútjai nyomában. 2007/4
• Bluebell Railway – Az
időutazás. 2008/1
• A zöld kanyon vasútja.
2008/2
• Mézédes vasutak.
2008/3
• A Királyi Szakadék, avagy
Királyhágó Coloradoban. 2008/4
A vasút filatéliája
• 2. rész.
2000/1
• 3. rész.
2000/2-3
• 4. rész.
2001/1
• 5. rész.
2001/2
• 6. rész.
2001/3
• Ünnepnapok a kisvasúti
filatéliában. 2001/4
Vasútbarátok
• Aki nem az állomáson vár
a vonatra… Máthé Zoltán bemutatása. 2000/1
• Bemutatjuk a Verebély
László Vasúttörténeti Egyesületet. 2000/1
• Anyámmal a menetrendhez
igazodva jártunk bevásárolni… Beszélgetés Grátzer Ákos vasútfényképész
szenvedélyéről. 2000/2-3
• A hatvani Liszt Ferenc
EuroCity Vasútmodellező és Vasútbarát Klub. 2000/2-3
• A vándorló géptől a Taurusig.
Avagy, hogyan becézték régen és ma a mozdonyokat?
2003/1
• A ROCO-barátok 2004. évi
Magyarországi kirándulása. 2004/4
• Dallamosan fütyörészve.
Weil Tibor mozdonyhang gyüjtő. 2006/3
• Railfilm 2006. Európa
első amatőr vasúti filmfesztiválja és versenye. 2006/3
• A Railfilm 2007 amatőr
filmverseny díjkiosztója. 2007/3
• Railfilm 2008. Vasútfilm
fesztivál és a díjazottak. 2008/3
Vasútmodellezők
• Megvalósult álom. Frischmann
Gáspár terepasztala. 2000/2-3
• A H0e varázsa. Beszélgetés
Gergely Bélával. 2001/1
• Panelház negyedik emeletén
futnak a vonatok. Szabó István debreceni modellező. 2001/4
• Modellvasút a Pannon dombokon.
Czabalay László és fia terepasztala. 2002/1
• Terepasztal magyarosan.
Tiringer Ferenc H0 terepasztala. 2003/1
• Műhelysarok I. A modellező
szerszámai. Takács Eugen sorozata. 2003/2
• Forró vasra, hideg sör.
Tiringer Ferenc vasöntődéje és Faller gyárépület. 2003/2
• Műhelysarok II. A modellvasutasnak
ajánlott megbízható univerzális műszer! 2003/3
• Műhelysarok III..
2003/4
• Műhelysarok IV. Modelltéglagyár.
2004/1
• Fától az erdőt…Modell
fák készítése. 2004/2
• Való és modellje. Mező
András diorámája. 2004/2
• Városi magasvasút Faller
modulokból. 2004/2
• Mozdonymodell átépítés
széria modellből. I. rész. A Minitrix V 220 magyarítása. 2004/2
• Tenta NoHAB. Tenta György
H0 léptékű M 61 017 egyedi modellje. 2004/3
• Mozdonymodell átépítés
széria modellből. II. rész. 2004/4
• Alállomás magyar módra.
Baronfeind Zsolt kapcsolókertje H0-ban. 2005/1
• Teudloff, magyarosan.
MÁV szenelő építése Faller átépítéssel. Ackermann Balázs 2005/2
• Hely a tetőn – marTRAIN.
Martisz Gábor terepasztala. 2005/2
• Az álom maradt V 44 villamosmozdony
megvalósult modellje. Készítette: Tenta György.
2005/3
• Wengen. Heribert Stadtfeld
terepasztala. 2005/3
• Big Boy ország a terepasztalon.
2005/4
• Civódás a modellvasút
szent világában. Melyik ICE 3 az igazi? 2006/1
• Kartonba álmodott tökély.
Kókai Károly vasúti épületmodelljei kartonból. 2006/3
• MÁV 342. Kovács Gellért
H0 léptékű modellje. 2006/3
• V55 Tenta. Bo Co Tenta
módra. Tenta György H0 léptékű modellje. 2006/3
• Viribus unitis – Egyesült
erővel. „Mozdonygyár” a belvárosban. Varga Zsolt TT modelljei.
2006/4
• Szegedi klasszikus TT-ben.
Bencs Zoltán Szegedi Fűtőház modellje TT méretben. 2006/4
• A 301-es – Paci – TT modellje.
Lehoczki Gábor munkája. 2007/1
• Gondolatok egy modellvasút
történetéről. Csanádi Etele H0 terepasztala. 2007/2
• „Piszkolni” a szépért.
Baranyai Attila modell patinálásai. 2008/1
• Másfél négyzetméter gyönyör.
Tiringer Ferenc terepasztala. 2008/3
Kisszériás gyártók
• A modellezés kemény szakma.
Kemény Gábor. A WUMM modellek története. 2000/2-3
• A modellezés életforma.
Beszélgetés Krassy Bódoggal. 2001/1
• Börcs László a QuaBLA
modellek. 2001/3
• A szürke mindenes Fuggerth
terepen. Még egy Szili! A V 43 1299 H0 modell Fuggerth saját terepasztalán.
2003/3
• Már 20 éves a Fuggerth
modellvasút. 2005/1
• Érdi álmok kicsiben. Molnár
László a WUMM modellek gyártója. 2005/2
• QuaBLA tíz éves.
2006/1
• Súlyos örökség. Fuggerth.
2006/4
Vasútmodell gyártók
• A Märklin legendárium.
Látogatás a göppingeni modellbirodalomban. 2000/1
• A Märklin legendárium.
A Märklin története. 2000/2-3
• Negyven évvel kezdődik
az élet… Negyven éves a ROCO. 2001/2
• BRAWA. Modellvasút gyár
a sváb szőlőhegyek alján. 2001/3
• A PIKO saga. Szimfonikus
költemény több részben, avagy hosszú menetelés a megszállástól Dr. René
Wilferig. I. felvonás. 2003/1
• A PIKO saga – II. felvonás:Türingia
a szász Drezdába megy. 2003/2
• PIKO saga III. felvonás.
Szerencsés finale. Adieau VEB PIKO. 2003/3
• Bundesheer. ROCO-Bundesheer
Taurus. 2005/2
• Szupermodellek aprópénzért.
Bachmann modellek ismertetése. 2005/2
• Szász-svájc, a hajthatatlan.
Hans-Jürgen Tillig története. 2005/3
• Fekete Erdő mélyén vasorrú
bába. A Faller múzeum Gütenbachban. 2005/3
• Kicsinyített világ. Múlt-
és jelenidézés az Alpok lábainál. A Noch cég története. 2005/4
• Nürnbergi klasszikusok.
Fleischmann modellek. 2005/4
• Phönix poraiból… ROCO
halhatatlanságra tör. 2006/1
• A Gützold regéje. Hatvan
év vargabetükkel. 2006/1
• A frank csoda. Fleischmann
története. 2006/2
• ULF a bécsi keringő. Leopold
Halling villamos modelljei. 2006/2
• A Preiser manufaktúra.
Húsz milliméter világnagyság. 2006/2
• Boldog születésnapot.
A Faller 60 éves. 2006/3
• A TT 60 éve.
2006/3
• Történet palócosan. A
Viessmann Bátonyban. 2006/3
• Mesét szőnek Alpok alján.
A NOCH története. 2006/3
• Fleischmann a 120. évben.
2007/2
• Életre keltve. A piacvezető
Preiser figurák. 2008/2
Vasútmodell kiállítások,
vásárok
• Kiállítás a LÁNG-ban.
2000/2-3
• Nürnbergi jelentés. A
Nürnbergi Játékvásár 2001. 2001/1
• III. Országos Modell-kiállítás
Hatvan és a Hűvösvölgyi kiállítás. 2001/2
• Hírös városban TGV vagy
amit akartok. Vasútmodell Kiállítás Kecskeméten. 2001/4
• Mekka Nürnbergbe ment.
Nürnbergi Játékvásár 2003. 2003/1
• Tánc helyett vasút a Fonóban.
A LÁVA klub kiállítása. 2003/3
• Tübingenbe kéne menni!
Märklin kiállítás Tübingenben. 2003/4
• Nürnberg, ezúttal az 55.
Nürnbergi játékvásár 2004. 2004/1
• A „Märklin mítosz”. Märklin
kiállítás Bécsben. 2004/4
• Ahová a Mikulás modellvasúton
érkezett. A 424 Vasútmodellező Klub kiállítása. 2004/4
• Nürnberg az örök, némi
fals hanggal. Nürnbergi Játékvásár 2005. 2005/1
• Göppingeni búcsújárás.
Modellvasút találkozó Göppingenben. 2005/2
• Szombathelyi szokások.
A Szombathelyi Vasútmodellező Klub története. 2005/4
• Nürnberg. A Mesterek halkan,
de szépen daloltak. Nürnbergi Játékvásár 2006. 2006/1
• Berlin nagyban, kicsiben.
A Berlini Loxx óriás terepasztal. 2006/2
• Märklin új múzeuma.
2006/3
• „Vasútmodell 2006” a Közlekedési
Múzeumban. 2006/4
• Tisza parti kisvasutak.
A Szegedi Vasúttörténeti Alapítvány. 2006/4
• Adventi kiállítások. Aloe-Győr,
MMIK-Szombathely. 2006/4
• Nürnberg 2007. Új helyszín,
új szelek Nürnbergben. 2007/1
• Emberségből, vitézségből
példát! A Veszprémi Baross Gábor Vasútmodellező Egylet jótékonysági kiállítása.
2007/1
• A világcsoda megidézése.
Épül a Keszthelyi Vasúttörténeti Modellmúzeum. 2007/2
• Családi népvándorlás Göppingenben.
Modellbahntreff Göppingen. 2007/3
• Kisvárosi capriccio. I.
Délalföldi Vasútmodell Kiállítás Csorváson. 2007/3
• Valóság kicsinyítve. A
Keszthelyi Vasúttörténeti Modellmúzeum épületei. 2007/3
• Eleresztett fantázia.
Keszthelyi makett variációk. 2007/4
• Nürnberg Spielwarenmesse
2008. 2008/1
• Magyarország történelmi
modellvasútja. Felavatták a Keszthelyi Vasúttörténeti Modellmúzeumot.
2008/1
• A legnagyobb bécsi szemle.
Modellbau Messe 2008. 2008/3
• Nürnberg Spielwarenmesse
2009. Közeledik a 60. játék maraton. 2008/3
• A reneszánsz technikája
a Budapesti Közlekedési Múzeumban. 2008/4
• Kitekintő. Makettek az
új múzeumban. Kiállítás a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeumban.
2008/4
Vasutak története
• A BHÉV ráckevei vonala
a két világháború között I. rész.. 2000/1
• A BHÉV ráckevei vonala
a két világháború között II. rész.. 2000/2-3
• Az elfeledett Bicske-Székesfehérvári
vasútvonal. 2000/2-3
• 150 éves a Vác-Pozsony
vasútvonal. 2000/2-3
• A magyar – szlovén vasút.
Az Őrség újjászületése. 2001/2
• Pápai vasutak.
2001/2
• 140 éves a Buda – Kanizsa
vasútvonal. 2001/2
• Egy „szerencsétlen kísérlettől”
a Világörökség tagjává válásig. A Semmering Vasút története.
2001/4
• Látogatás a Linz-Budweis-i
lóvasúton. 2002/2
• Geislinger Steige, a sváb
szerpentin. 2002/4
• A Semmering szerpentin
150 éve. 2004/1
• Tíz éves a személyforgalom
a La Manche csatorna alatt. 2004/3
• 140 éves saga. A Sopron-Nagykanizsa
vasút története. 2005/3
• Az Észak-Balaton vasútja.
In memoriam Fazekas Miklós. 2005/4
• 160 éve magyar vasút.
2006/2
• A Bicske – Székesfehérvár
vasútvonal. 2006/3
• Egy nemzetközi magánvasút
150 éve. 2007/1
• Baranya első vasútja.
2007/2
• A Mohács-Pécsi Vasút vasúti
áruforgalmának bővítése, a személyszállítás bevezetése.
2007/3
• 150 éves a Tiszavidéki
Vasút. 2007/4
• A Déli Vasút 150 éve.
I.rész. 2007/4
• A Déli Vasút mozdonyai.
Válogatás Fialovits Béla felvételeiből. 2008/1
• Mátravasút. A második
száz év küszöbén. 2008/2
• A legenda ünnepe. Az Orient
Express. 2008/2
• Bécs első főpályaudvara.
2008/3
• 100 éves a Tátrai Elektromos
Kisvasút. (TED) 2008/4
Vasút múzeumok
• Látogatás a bécsi Technikai
Múzeumban.
2000/1
• Nincs téli álom a Vasúti
Emlékparkban. 2000/2-3
• A császári gőzmozdonyok.
A Strasshof-i fűtőház. 2000/2-3
• A gőzmozdony drága jószág.
Interjú Jiři Kubačekkel a Pozsonyi Technikai Múzeum vasúti gyűjtemény igazgatójával.
2000/2-3
• Nincs téli álom a Magyar
Vasúttörténeti Parkban. 2001/1
• Nyár a Magyar Vasúttörténeti
Parkban. 2001/2
• Múzeumok Napja 2001. A
Közlekedési Múzeum újdonságai. 2001/2
• Ősz a Vasúttörténeti Parkban.
2001/3
• A Francia Vasúti Múzeum.
2002/2
• A Finn Vasút Múzeuma 104
éve. 2002/4
• 100 éves a Kandó mozdony.
Kiállítás a Közlekedési Múzeumban. 2002/4
• 200 éves a gőzmozdony.
A Közlekedési Múzeum kiállítása. 2004/3
• Railfest 2004, avagy,
hogyan ünnepelték az angolok a 200 éves gőzmozdonyt. 2004/4
• Staféta. A Budapesti Közlekedési
Múzeum és Dr. Katona András igazgató. 2006/1
• A nagy visszatérés. Újból
gőzmozdonyok a Bécsi Technikai Múzeumban. 2008/4